minns dig fortfarande som om jag träffade dig igår

idag skulle du fyllt 23 år men du fick inte ens fylla 16.
Livet är så orättvist och jag har än idag inte riktigt förståt att du aldrig kommer komma tillbaka, utan jag får se dig igen när det är min tur att resa till nangijala.
 
23 år.. undra hur ditt liv hade sett ut idag och vart dina val hade tagit dig. Om jag känner dig rätt hade du förmodligen spederat denna dag på bahamas eller något annat exotiskt ställe med en drink i handen.
 
Jag tar ibland fram skivorna din mor gav mig och tittar på alla bilder på oss, idag är speciellt en sån dag.
Jag saknar dig av hela mitt hjärta och jag hoppas verkligen du får en god tårta i himlen.
 
Vila i frid min bäste vän, tills den dagen vi ses igen.
 
Julia Lindfors Burvall 1991-01-15 ^ 2006.06.12
 
 
 
 
 

Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0