The sunlight hurts my eyes

idag har jag spenderat dagen med världens absolut bästa människa: Jennifer Lundquist.
Vi köpte mat från subway och tog med oss vovvarna (Doris och Jenna) och hittade oss till hampen, en badstrand vid medle, och åt våra mackor ute i solen medans hundarna fick leka.
Vi satt i solen och fick lite färg och nu har jag bränt mig så jag är en riktigt fin röd färg :-)
Sen avslutade vi dagen med en bergsbyn glass.
 
Jennifer har semester så hon försökte muta mig med balkong häng, men nu sitter jag här på kontoret och ser till att alla får sin lön även den här månaden.
 
Finns det något som får mig på bra humör så är det Jennifer. hon säger (nästan) bara kloka saker :-)
Eller så har hon alla dumma svar på mina idiotiska funderingar. haha
Puss på henne iaf. Jag önskar verkligen att alla får chansen att ha en vän som dig.

Large
Solbränna i all ära ;-)

Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0