I´ts always the darkest before you see the light

Nu, mitt arma trasiga hjärta.. nu är det dax att känna varenda blodådra frysa till is när verkligheten har knackat på axeln.Nu är det dax för oss att räkna till 10, flera gånger om dagen om det behövs, och bara försöka komma ihåg att vi fortfarande fungerar. Hur ont vi än har, hur krossade vi än är, så fungerar vi. och långsamt kommer vi tillslut hitta tillbaka till samma varma punkt igen som en gång fanns där.
 
Nu är det dax för oss att hålla ihop, att vara starka. Vi har lärt oss att detta är inte undergången.
Det finns fortfarande personer som skulle göra vad som helst för att göra oss hel igen.
Jag och mitt hjärta kommer blöda lite, men tiden kommer läka alla sår,
 
den här gången ska jag uppskatta allt jag faktiskt har, och alla som älskar mig
istället för att sörja och deppa över det som valt att gå.
 

 
För er som försöker få tag i mig bor jag för tillfället hos jennifer.
Utan plan och utan framtid - men lycklig ändå.
Ibland har jag svårt att förstå hur jag kan förtjäna så underbara vänner och familj som jag har,
Mitt i mitt personliga helvete får ni mig att se ljuset.
 


Kommentarer
Mona

Du kommer att läka och det med glans! Du är som sagt värd det bästa och bara det bästa! Jag finns alltid här för dig! <3 Många kramar från syster yster!

2013-05-28 23:19:53
URL: http://monaitrasklandet.wordpress.com
Sabina

Varför bor du inte i Bastuträsk just nu? :O

2013-06-03 13:05:18
URL: http://sabinaelisdahl.se

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0