On the other side of love

allting är komplicerat nu. Och jag förstår inte hur jag hamnade här.
Allt för komplicerat för att jag ska försöka förklara.

jag behöver en drastisk förändring och behöver hitta den personen jag vill vara.
jag kommer sälja mitt hus i Bastuträsk och flytta, och vart framtiden tar mig det återstår att se, mrn just nu måste jag göra vad som känns bäst för mig för att inte falla tillbaka i gamla mönster och bryta ihop.
 
Show me what it's like
And teach me wrong from right
And I'll show you what I can be
And say it for me
Say it to me
And I'll leave this life behind me
Say it if it's worth saving me

Heaven's gates won't open up for me
With these broken wings I'm falling
And all I see is you
 
lovequotesrus:

EVERYTHING LOVE

Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0