You'd know my heart If you knew your place

Idag har jag gjort bort mycket arbete på datorn. Letade kursen som jag vill söka till vårterminem och höll på att få hjärnsläpp när det inte gick som jag ville. Jag hittade kurserna - men det gick inte att söka.
Det krävdes dock bara ett telefonsamtal innan frustrerade lilla jag fick veta att ansökningen öppnas inte förens i Mars :)
 
Har även storstädat - dammtorkat, dammsugit, skurat, rensat avlopp. trevligheter hela dagen.
Var även ut och tränade lite Stanna och Inkallning med Jenna (Tack älskade syster för en början) och hon har börjat bli riktigt duktig. i slutet av promenaden for vi in i skogen och hon fick springa lös och då fastnade hon såklart i ett dike, så då var det bara för mig att plumsa och hämta henne.

Vinterns bästa köp för mig var mitt underställ i fleece, fast inte när man kom till ett ställe där jag trodde skulle vara ett skoterspår, fast det fanns ju såklart inte. Så jag var genom svettig när vi kom hem igen.
 
har nu även anmält oss till en nybörjarkurs hos Lillemor som börjar den 25, det ser jag verkligen fram emot :)
 
Jag sitter på min laptop nu som har hållit sig vid liv genom alla dessa år, en trogen vän fast utan innehåll, så jag kan tyvärr inte bjuda på några bilder.
 
 
 

Kommentarer
Mona

Snart dags för mer hundträning! :-)

Svar: absolut!! :-)
None None

2013-02-13 22:10:47
URL: http://monaitrasklandet.wordpress.com

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0