Du borde passa på, vi är unga båda två

Idag var det en jätte härlig dag och termometern visade 0-gradigt!
Jag bestämde mig för en lång tur med gammel schäfern och låta Jenna vila idag, så vi gick till farmor och hämtade min spark (som har stått förvarad där sen FÖRRA vintern.. sköms petra) och for ut på en lång sväng.

Hon har inte riktigt förstått att man ska dra sparken utan sprang snällt breved, och det gjorde hon även om det gick fort eller sakta. men övning ger färdighet och snart drar hon säkert omkring mig som en racerförare :)
 
 
är så glad och stolt över tanten, när man märker skillnaden på henne från när vi fick henne och till nutid.
Även gamla hundar kan lära sig sitta, allt man behöver är träning, lite tårar, bra hjälp, och ett jävla tålamod

Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0