Tagen, underförstått att jag blir svag

var i stan igår och skämde bort mig själv lite. kändes att det behövdes.
Annars då? inget nytt. så har därför inget speciellt att dela med mig av
 
köpte en västerbottens ring som jag har varit sugen på ett bra tag
vinterkängor och lite annat smått som kvinnor måste ha, mascara och sånt.
 
vet inte riktigt om jag har bestämt mig för att vara glad eller inte att det är höst
nu när hösten är här kan man ha alla mysiga kläder jag längtat efter, men är inte jätte positiv till kylan
fast nu kan gärna snön komma tycker jag :)
 
ja just ja, har även köpt en ny bil. fattas lite grejer dock
Kommer byta fjädrar och styra upp ljudet och köpa bättre toning bak (älska biltema.. eller?)
 
 

Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0