Life is beautiful

Du kan vara lyckligare än du tror, allt handlar om inställning.
vad du tänker på, vad du lyssnar på, vad som är runt omkring dig

Här är några minnen som får det att pirra till i min mage
 
* Första gången jag och Robbin kysste varandra i Thomas stuga
(tro mig.. det tog tid innan vi kom dit. Vi var verkligen vänner som tog det till en helt ny nivå)
 
* Robbins fylle samtal till mig när han var på SwedenRock
 
* Hur han planerar vår framtid med hus
 
* När hans gullig sida kommer fram
 
* Våran start
    • vad gör du då smile

  • Robbin Söderberg
    den 19 juli 2011
    Robbin Söderberg
    • tänker på dig ^^

    • Själv? wink

       

      lite uttjatat kanske. men när det kommer till att vara lycklig så är llting robbins förtjänst.
      Jag älskar dig.

       

       
      2011,07,23 - eternity
      Love is a symbol of eternity. It wipes out all sense of time,
      destroying all memory of a beginning and all fear of an end.




Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0