I adore every little thing about you

kanske lite tjatat, men jag är helvetes jävla kär

vad jag älskar denna grabb alltså
Skulle inte byta ut honom mot allt jag äger

han är min älskling, min bästa vän,
och ändå samtidigt den som tar emot all min skit när jag är på dåligt humör

jag har sagt det förr och säger det igen
Robbin Söderberg, du är det bästa som någonsin har hänt mig.



Hur är han då?

När jag är sur/pms - han tar emot allt, och sedan håller han bara om mig
är jag glad - är han glad med mig
är jag ledsen - håller han om mig och är ledsen med mig
pratar vi om framtiden skiner han upp med tankar och ideer, framtidsplaner
vill jag ha choklad skrapar robbin ihop varenda krona han äger för att ge mig det

Jag kunde absolut inte vara en lyckligare människa än vad jag är när jag är med honom.
Är paradiset en känsla, är det den känslan du ger mig

Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0