Give up the good and go for the great

Hur mycket kan en dröm påverka en människa?
Nu menar jag inte en dröm du vill uppfylla - eller ja kanske..
Men en dröm när du sover och din hjärna låter dig lockas, skrämmas eller chockas av vad som egentligen försegår i ditt huvud.

Personerna i din dröm, vilken betydelse har dem egentligen?
Denna dröm skulle i min vardag vara en ren mardröm.. fast jag ville inte vakna upp, vid ett tillfälle ville jag leva ut det som hände, och ville inte vakna.
Hur ska jag tyda det då?

av personliga och opersonliga.. ja av alla själ möjliga kan jag verkligen inte berätta vad som hände i mitt huvud inatt.
eller inte bara i mitt huvud, utan även rakt in i hjärtat på mig.
Hela dagen har varit konstig efter inatt, och jag har reflekterat verkligheten på ett helt annat sätt.
Just idag, var det okej. och just idag, kändes det bra.

Så länge jag släpper det och går vidare imorgon.


via (yanilavigne)

Det finns dagar då jag saknar dig,
Det finns dagar då jag inte gör det,
Hur som helst, kommer jag ihåg dig, varenda dag.

Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0