we all feel a little fucked up sometimes

Jag är så rastlös, får inte jobba och får inte fara ut och springa.
försökte ta en prommis med Jessie men jag är rätt säker på att hon tycker jag går för sakta.
Så jag har hjälpt philip med bilen lite idag, och ritat på hans tatuering.
Försökt klämma ihop en döskalle, en gitarr, och metallica märket i en och samma tatuering.
Så han får lite förslag. om jag hade haft en kamera hade jag kunnat lägga ut den. men den ligger i någon låda någonstans.
Imorgon rullar vi in mot stan och ska fika med pappa (som oxå är sjuk och uttråkad)
Nu ska jag se lite nostalgi pokemon och vänta på att babe kommer hem så jag har en lite mindre hårig varelse att mysa med.

Tumblr_lza4xgqkha1qid68vo1_500_large
Dessutom har VD paus och jag ser typ ingen serie förutom den.
Måste hela tiden vänta på nya avsnitt.
Någon som har tips på en bra serie?

Älskar att hitta någon bra det finns typ tusen avsnitt av redan. det gör mig dag :)

Kommentarer
elina

Alcatraz, True Blood, Fringe och Californication är några sjukt bra serier :)

2012-03-06 18:37:47
URL: http://sscarecrow.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0