My heart is a mess, but you are my savior


More Lovely Quotes Here:)
har lyssnat på en del "förra-sommaren-låtar"
vad många låtar som påminner om Robbin, inte så konstigt när jag var med honom varenda dag
(är det nu fortfarande iofs.. men ändå)

*Hur vi körde omkring i min bil och dunkade skiva efter skiva
*Hur vi såg tuuusen filmer, typ seriöst. vi satt väl inte en fot utanför hans sovrums dörr på 3 dagar?
Och det var väl det vi gjorde mest, såg film, och myste såklart
*Hur vi fiskade, överallt och hela tiden (men fick vi en ända fisk?)
*Hur vi for till varandra utan anledning för vi "hade inget bättre för oss" oh please ;)
*Hur vi kom på äventyr, när som helst. och faktiskt gjorde saker
*Hur vi tältade, och hur Robbin frågade om vi var tillsammans.

Snälla ge mig sommar, så jag kan spendera varenda ljuvliga dag med mitt finaste hjärta


Petra Hjärta Robbin = Sant

Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0