fall into my arms instead

jag ösnkar jag kunde berätta hur ont jag har just nu. eller hur rolig jag såg ut idag
har sagt att jag är en naturbegåvning på slalomskidor, men tydligen ingen mästare
landade på rumpan och gled i säkert 60-70 km/h ner för backen.
Tog tvärstopp och landade på nacken
awsome
jag är helblå
fick iaf äta hos min fina vikkie idag och nu försöker jag njuta av en kall pripps sen blir det att duscha. Läääääääääääääääääääääääänge
alltså backen till höger, även kallad "störtloppet" best'mde visst jag mig för att det var en ruschkana (stavning?) och åker på ändan ner.
hade inte min nacke stoppat fallet hade jag åkt in i ett träd.
Låg utan luft ett tag och kunde inte röra mig, spottade blod ett tag och hade gråtit om jag inte insett hur dum jag måste sett ut

landade på rumpan och gled i säkert 60-70 km/h ner för backen.
Tog tvärstopp och landade på nacken
awsome
jag är helblå

Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0