do you breathe the name of your saviour?

Du är, och kommer alltid vara min beskrivning på ordet Kärlek.
Du är det bästa jag har, att dela varenda natt i din famn, gör mig faktiskt till den mest lyckligtlottade personen här på jorden.

Jag ville inte bara ha honom, han ville ha mig med
Vi träffades, växte ihop. och han sa att jag förändrade honom
Jag tog fram något i honom, som han aldrig sett förut, och varenda dag gör han mig till den lyckligaste personen någonin
För varenda dag, försöker han bevisa det.






Jag älskar dig robbin
även om det är en dåkig beskrivning på vad jag länner för dig..
Så gör jag det. av hela mitt hjärta

jag behöver dig mer än vad jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket






Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0