if stress burned calories, Id be a supermodel

har börjat nu med lchf, och robbin är hur stöttande som helst.
Sitter där med sin asgoda pizza och slurpar sakta på sin cola medans jag sätter i mig korvbitar utan spagetti.

Har fått reda på att jag iaf får äta nötter, så jag sitter och knaprar på rätt bra i hopp om att sötsugen ska lägga sig lite.

Annars då?
Jobbar på, och har tvingat ut robbin rätt mycket på "vägen som gud glömde" så han får hjälpa till att laga den, går finemang.

har även anmält älskade Jessie till en spårkurs som är uppdelad i 3 dagar, hoppas hon är tänd på det eftersom den kostar en del..
Hur som haver är vi i slutändan (förutsatt att allting går bra och vi klarar "slutprovet") ett helutbildat sökekipage som b.la kan spåra upp skadeskjutna djur eller vid en bilolycka :)

annars flyter allt på som vanligt, har uppgraderat lägenheten lite med nya lampor och byrå
(tack till min syster som fick springa omkring på ikea åt mig)


vår jessie och mammas hund troya tyckte att båda skulle få sova i sängen..

Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0