Jessie

Jessie är damen som robbin hämtade hem igår
(har ingen kamera, så denna bild är från google, fast hon är väldigt lik)
Än så länge har hon varit väldigt lugn, med ett väldigt stabilt psyke.
vi ska testa ha henne en månad och se om vi kan rädda henne
Robbin är då redan otroligt förälskad, han ville nästan inte fara på jobbet idag :)
Just nu ser våra arbetstider lite knasiga ut eftersom vi planerat in Jessie
jag jobbar från morgon till kl 12 då han sticker iväg och jobbar 4 timmar.
när han kommer hem igen så far jag tillbaka om det är något jag inte han klart med
Just nu ligger hon och sover breved datastolen, så hon verkar ha anpassat sig bra
Och snart ska vi på långpromenad och bränna lite energi :)
sen ser vi väl om jag hinner med en PN innan jag ska på skotermöte kl 18.00

Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0