Some people have to realize when it's over

You cant the next chapter of you lifr if you keep re-reading the last one
 
Ibland får man veta saker man verkligen inte vill veta.
Jag vet inte hur jag ska formulera mig för att det ska komma ut på rätt sätt,
Jag vill egentligen svära, skrika och vara jävligt förbannad. men vad har det för nytta?
 
Det handlar om att gå vidare och släppa. inte i mitt fall, utan i någon annans.
Jag är så trött att bli indragen i en historia som jag glömt för länge länge sen.
en historia som aldrig ens började, men på något sätt ser folk till att det blir förvrängd och förvriden på så konstiga sätt att allt annat än sanningen finns där.

Och det är fel. så förbannat jävla fel.
 
Att folk ska få fel bild, få höra fel saker.
tyvärr får jag uppleva att vi lever i en värld full av lögner allt för ofta.
Att en del inte kan lära sig arr gå vidare, släppa, och sluta hitta på saker som låter bättre.
 
 
 
jag vill avsluta det här med att säga hur otroligt lycklig jag är idag.
Med min Robbin, min underbara sambo och våra 2 små tjejer.
Min vardag har aldrig varit bättre än vad den är just nu.
Mycket jobb (om än ibland kanske lite väl mycket) och mycket framtidsplaner.

Om än ingenting är klart ännu blir vi kanske husägare inom en snar framtid
Och då är ju en tripp till ikea världens bästa ide ;)
 
Tack Robbin för att du gör mig till världens lyckligaste person
 
 
 
 

Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0