irriterad.se/dålig.dag

Lite måste man väl få klaga på?
En sak som jag är så sjukt less är alla dessa jävla ank-munnar som verkar vara någon ny modestil här i våran missbildade runda värld. varför? ser seriöst helt sjukt löjligt ut.
 
Och alla dessa "solarium" bilder där man antingen tar rakt på pattarna eller så visar man nästan allt av sin nedre härlighet (med finare ord)
 
Seriöst, Sveriges befolkning + alla andra länder, Skärp er.

Ser ni ut så på erat CV också? eller klassfoto? Pinsamt.
 
Har slutat läsa alla bloggar som håller på med dessa pinsamheter, 
För jag kan helt enkelt inte ta dessa människor seriöst.
Så den som läser detta kan gärna tipsa om bloggar eller länka era egna, för nu är jag helt plötsligt 90% bloggar fattigare att läsa.
 
Klicka för att stänga bilden
Och vad FAN är detta?
såg en Bratz film på mitt andra jobb.
Jo det är översminkade brudar med en förjävla mun, små kläder och står och skakar på röven för pojkar.
Vad i helvete världen, vad fan är det här för förebild?
 
Än en gång skäms jag att tillhöra dagens samhälle.

Kommentarer
benita

Haha, är också less på alla dessa jävla "fjortisar" eller va man kan kalla dom, men du ska vara glad iaf att du slipper springa på dom varje dag i en korridor på skolan! :)

2012-08-28 18:19:11
URL: http://benitaaniilsson.blogg.se

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0