I may have failed, but I have loved you from the start

tillbaka till verkligheten.
jag Robbin och jonte har bott i Lubboträsk sen i söndags,
Vi har fiskat, bastat och försökt se samma film 3 kvällar i rad eftersom vi var så trötta.
 
jag kände mig helt ärligt inte riktigt redo att återvända till vår lägenhet, kändes skönt med en riktig semester i några dagar. eller riktig och riktig.. jag jobbade på dagarna men så fort jag anlände till Lubbo fick telefonen ligga avslagen på hyllan. det gjorde susen och jag känner mig riktigt uppvilad trots att jag jobbade.
 
vad som händer ikväll vet jag inte, jag hoppas jag och robbin kan låna pappas bil så vi kan hämta min nya soffa jag har köpt. sen ska jag försöka smita iväg och vara med jennifer o.co ett tag :)
 
annars då, ingenting nytt.
Kissen växer, jessie skyddar henne mot alla faror som kan tänkas lura i lägenheten (inga) och jag kämpar på nu med mina två jobb. den 25 varenda månad blir en hallelujah moment
 
en utslagen robbin <3

Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0