you breathed new life in me, I owe my life to you

Väldigt lite skrivet här nu, och väldigt lite personligt.
men why should I? jag har lixom kommit in i en period fär jag jobbar, äter, sover.
Om jag har tillräckligt med energi är jag ute och springer oxå, men thats it.
Eller så känns det iaf.

Men man kan inte vara lycklig hela tiden, right?
Jag har ingenting att klaga över.
Jag har Robbin, jag har min familj och mina underbara vänner
tjänar pengar och inget dålig har hänt i mitt liv på ett bra tag iaf.

Men ni vet hur det är, när jag är trött och vill sova men robbin är för upptagen med annat för att komma och mysa,
Då kan man vara lite grinig :)


Hej förresten, minuterna-före-jag-somnar-skrivning

Var förresten förbi farmor idag, Hon har opererat bort en tumör.
gav henne ett krya på dig kort som jag gjort på jobbet.
Och Robbelibobban fyller år på måndag, hur kom hans födelsedag så plötsligt?


Jag Bark och Malin
puss på er


Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0