you look alot like my next boyfriend

Hur jag träffade robbin?
ja.. alltså vi har väl "känt" varandra rätt länge. eller han
var kompis med min bror så jag visste ju vem han var.
Och en rätt.. såpig.. kväll i stan så ringde jag honom vid 3-4 på natten.

Petra - hej! kan du komma och skjutsa mig?
Robbin - (nyvaken eftersom han skulle jobba dagen efter) - aah okej... vart ska du?
Petra - .. till dig ;)

sen dess har vi typ spenderat every day together. och hippsvipps så kom det massa puttenuttiga känslor
sen en dag i juni frågade robbin vart vi stod typ. och tadaa

så från en fylle "kom och rädda mig" grej till det här.
helt amazing egentligen. hur han drog fram saker ur mig jag inte visste att jag ville ha.
jag som var så säker att kärlek var töntars idiotiska påhitt
Tumblr_lr7z8aj1lk1qdm4z7o1_500_large

Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0