har man inte gett upp så har man inte förlorat

<p><span style="text-decoration: underline;"><span style="font-family: helvetica; font-size: medium;">Din mattel&auml;rare vil ha mig</span></span></p> <p>&nbsp;</p> <p><span style="font-family: comic sans ms; font-size: small;">har du pojkv&auml;n/flickv&auml;n? <span style="color: #ff0000;">Nej..</span><br /> t&auml;nker du tillbaka ibland? <span style="color: #ff0000;">hela tiden</span><br /> har du haft sex under de senaste 3 veckorna? <span style="color: #ff0000;">Ja</span><br /> ligger du i s&auml;ngen just nu? <span style="color: #ff0000;">jappsan</span><br /> Ska du sova snart? <span style="color: #ff0000;">f&ouml;rst ska jag p&aring; date med john blund</span></span></p> <p>&auml;sch. ikv&auml;ll orkar jag inte svara p&aring; fler</p>
1. vem är du - petra södermark
2. ålder - 20 (hehe kändes fränt att skriva)
3. personlighet - rå cool
4. msn - allt för lille lus för dig
5. stjärntecken - jungfru
6. jag kommer från - jätte svenne
7. jag bor - lite överallt
8. vad gör du nu - Väntar på att Robbin ska komma hem
9. civilstatus - jätte upptagen
10. spel - Yes plz. bara jag får vinna
11. djur jag är lik - nakenmulvad
12. lyckonummer - 6546844,8
13. vem är snyggast? - just nu.. Ian somerhalder
14. din bästa egenskap - jag är bra
15. din sämsta egenskap - jag är bra
16. husdjur - en orm och en Robbin
17. familj - mamma pappa mona mats o philip
18. kroppsdel du har mest nytta av - händerna kanske
19. kroppsdel du tycker bäst om - på vem?
20. jag sover - allt för lite
21. vad har du för mobil? - samsung galaxy s2
22. tror du på något - jajamen
23. frisyr - hemsk
24. hårfärg - brun, svart och solblekt typ
25. ögonfärg - lite av varje
26. årstid - jag vill ha sommar.. och snö
27. serie/film - elefant
28. skostorlek - 38 - 39
29. gillar - att mysa
30. ogillar - folk som ljuger och press
31. favoritmat - fan.. mat
32. favoritglass - twister. fast köpte ett daim paket igår
33. favoritdessert - eeh..
34. favoritpizza - en kebab tror jag
35. favoritdryck - cola foäävaah
36. gillar du godis - JA
37. isåfall vilken sort - allt! nästan
38. min favoritdrink - white russian
39. min favoritfilm - ÄNNU svårare
40. min favoritdag - lördag
41. mitt favoritklädesplagg - ni idea
42. min favoritbok - EH NÄ
43. min favoritmusik - eminem har alltid stannat genom åren
44. min favoritlukt - Escada - suset heat
45. min favoritblomma/planta - men vafan
46. öl eller vin - öl
47. liknar du en kändis - jag ÄR en kändis!
48. senast köpta skiva - typ.. någon eminem skiva för x antal år sen
49. senaste sedda film - minns inte vad den hette
50. bästa låten i världen - just nu är det spacebound - eminem
51. senast lästa bok - MC boken?
52. favoritförfattare - vafasen..
53. skriver du dagbok - blogg?
54. bästa årstiden - Sommar
55. älsklingsfärg - vafan
56. skulle aldrig ta på dig - vem bryr sig =D
57. vad ville du bli när du var liten - en cooling.. o se där.. jag lyckades ;)
58. och vad vill du bli nu - miljonär
59. brinner för - love
60. sportbil eller familjebil - sportbil
61. katt eller hund - en skoter!
62. har du nån nojja - HAHA ja..
63. fobier - JAJAJAJA
64. deppig eller glad - glad
66. värdesätter du ärlighet - oftast
67. brukar du dra lögner - igår frågade robbin om jag var trött. jag sa nää
68. är det ok med vita lögner - ibland
69. känner du en mytoman - ibland funderar man ju
70. har du pojkvän/flickvän - jajamen
71. är du kär - förjävligt :)
72. hur tidigt stiger du upp - för tidigt
73. är det bra eller dåligt? - DÅLIGT
74. vem/vilka vet mest om dig? - Robbin helt klart. och camilla. och pappa
75. gillar du att slåss - nej
76. vad har du på dig just nu - linne, kofta underkläder. töp
77. vad ska du göra ikväll - Mysa
78. vad har du gjort idag - försökt övertala robbin att äta på tatung
79. är du seriös - ibland!
80. hur många väskor äger du - haha för många
81. har du en bästakompis - ja
82. hur många syskon har du - 3
83. isåfall, vad heter de/dem - Mona mats o philip
84. hur många timmar sover du per natt - olika
85. vem är snyggast i världen - ojsan.. har inte sett alla
86. vad är du allergisk mot - lögner, falska people
87. ska du duscha idag - yes! så fort robbin kommer heeem
88. vad är det för veckodag - Måndag
89. vad är det för datum idag - 26 september
90. vad gör du nästa år - älskar
91. är du likgiltig - jofan
92. hårdrock eller synth - inget ave
93. är du uppväxt i stan eller på landet - BASTUTRÄSK FÖR FAN
94. har du en katt - >mamma har 2 om de räknas
95. gillar du att laga mat - ibland
96. märkeskläder eller secondhand - Billigt är bra
97. hur många par skor har du - för många det med!
98. har du ont? - ibland....? eller?
99. vem är snällast just nu - Robbin (om vi äter på tatung)

Kommentarer
Nathalie

Gillar listor =)Det är bra tidsfördriv


kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0