When I lose myself I think of you

fasen vad jag saknar Robbanbobban just nu.
jag har så jävla svårt att somna när jag är så van att han ligger där alldeles varm o mysig och snarkar.
jag blev vungen sätta igång datorn och hoppas att musiken kan ersätta robbins hemska snarkljud inatt.
Den snubben har verkligen motbevisat alla mina förutsatta meningar på puttenuttiga förhållanden.
jag är helt säker på honom. helt säker på oss.
-
och han har fått mig till en mysig liten "berätta alla dina känslor" pluttjej.
jag är så glad att jag var nykter i lördags, för därför minns jag vartenda ord som Robbin sa.
om vad han tyckte, kände, och hur han såg på vår framtid.
-
Om sanningen ska fram så är Robbin mitt heroin.
jag får aldrig nog, är helt beroende, och skulle inte klara mig utan honom.

Denna gång är det annorlunda. 
Dessa känslor har jag aldrig känt förut.
Och allt är tack vare han.


we found love in a hopeless place.

jag älskar dig.
och ingenting kan någonsin ändra på det.
never forget that

Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0