Do more of what makes you happy

yesterday var jag ute med sötcamilla.
vi spelade kort med Robert och Johan före. vi hade det helkul.
Så könt att träffa robert igen, har inte sett han på länge, och nu ska han dra till norge i ett år. skitskalle
Sen fick jag skjuts hem till Robbin som var vaken och väntade på mig. he is amazing
idag mår jag med ett bättre ord: förjävligt.
men är huvudet dumt får ju resten av världen lida.
Nu ska jag se vampire diaries medans robbin rakar sig, sen ska vi mysa och han ska få berätta hur söt jag är fast jag är bakis.. det är iaf min plan :)
Idag är det hans tur att partaja, vi ska till bastufläsk och fira jonathans födelsedag.
men jag ska vara förevigt nykter.

Thats all from me. toodeloo people
Tumblr_lsz37aq8gp1qd1zigo1_500_large

Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0