bee good to yourself

idag under lunchen på jobbet så gick jag mona och Gaabriella på en promenad.
huur skönt som helst. ska bli en lunch-vana är våran plan.
iaf till det är så kallt att man inte kan vistas ute utan att bli en snöboll.
-
-
charmis fick sova ute igår ändå. och i morse när jag kom till stallet såg han så kall ut att jag tyclte synd om honom..
men han var ju såklart mest intresserad av mat.
-
-
vi har även fikat hos farmor idag och pratat lite om företagets historia, väldigt intressant.
och även lite spännande hemligheter där vi får se hur det går.
-
-
nu skulle bara robbanbobban varit här så hade denna dag varit perfekt.
idag är jag helt nöjd med mig själv. grattis petra =)

Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0