with you forever

har sett breaking dawn nu. måste bara vänta ett år på nästa film. eller är det ett halvår?
Slutade ju såklart med världens clip-hanger och så måste man vänta så otroligt länge på fortsättningen.
Det kan jag bara säga att det är piss med den filmen.
men försöker tänka positivt
1. den blir mer välgjord och längre nu när den är uppdelad
2. man har ju något att vänta på.. att se fram emot.
hur som helst har babe somnat nu. Jag är typ sjuk. så jag har sovit kan jag lova.
Vi kom hem från umeå kring 2 igår. somnade direkt. sov till klockan 1, var vaken en och en halvtimme och sov sen till 7.
yey me.
Vi är alltis supersöta

No measure of time with you would be long enough, but we'll start with forever


Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0