In my head

Tumblr_lu5vormb3l1ql45wco1_500_large
Jag hade en jätte underlig dröm inatt.
att jag skulle kriga mot olika länder typ. och jag kämpade och vann flera olika utmärkelser för saker jag gjorde.
Efter kriget så hade jag med mig två hundar och hittade en liten pojke som jag hjälpte i hopp om att finna någon vi kände.
Vi kom  fram till en F.D gruva där tydligen min pappa och min lillebror hade jobbat,
men den hade rasat in.
det stod en gubbe där och jag frågade; "vet du någon om dom som jobbat här?"
han bara sänkte blicken och skakade på huvet.
jag minns hur ledsen jag var, men vi fortsatte gå och skulle leta någon form av skydd för natten.
Då såg jag en bänk längre fram där det satt två män,
Lillpojken hade somnat mot min axel och jag började gå mot männen.
När jag insåg att den ena var pappa började jag springa mot honom, och den andra mannen skek
"jesper?!" då var det alltså hans son.

jag hittade min familj och pappa sa att han aldrig varit så stolt över mig. och jesper far tackade mig med sitt liv typ. och pappa berättade att även philip hade klarat sig och väntade i vårt nya hem.



Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0