Im just afraidif i do trust you, i will get my heart broken

Tumblr_lakfc66ppk1qakdzao1_500_large
Kom hem från Stan idag.
Igår följde jag Thomas och Robbin till Umeå så han kunde spana in en BMW.
när vi kom tillbaka till skellhell så slutade det med att Robbin köpte en annan bmw.. som fanns där..
Sen skulle vi spela volleyboll med Camilla och Emil men det började regna så jag köpte en sliskig glass som robbin fick.

Jag blev supertrött och jag och Robbin drog till honom för att sova,
slocknade nog så fort mitt huvud hamnat på kudden.
Imorgon blir det jobb och fika för att fira pappas födelsedag som var i Onsdags.
Sen drar jag tillbaka till stan och spenderar helgen i en stuga med mina sötnosar.

Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0