Would you lay with me and just forget the world?

Tumblr_lmcxxpa79c1qbpwzeo1_400_large

Chillar i Bastuträsk, börjar ha lite "forever alone" känslor när alla stuckit till Sweden rock..
Igår grillade vi hos camilla, och sen åkte jag Camilla Petra och Emil bil ett tag, Robbin for hem och packade sen så kom han tillbaka och spelade kubb med oss sen drog vi till örviken för att sova.
Och idag har jag och Robbin inte gjort särskilt mycket.. Han har hyrt en bil och gjort de sista inför deras resa, sen skjutsade vi även camilla och emil till bonnstan för fotografering.
annars har dagen varit rätt så seg. Jag bjöd på pizza och han bjöd på en lyxshake.

och på tal om ingenting - nu till något helt annat.
Jag trodde verkligen inte det här, men det känns lite som ett slag i magen.
Ofta jag ska reagera såhär... det svider till i hjärtat.

Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0