I never would have kissed you cause I fell in love with you

Vi är förlorare jag och du
För ingen av oss vågar tala ut
Ingen av oss säger vad vi känner
Nu står vi här men vi är bara vänner

Finns inga vinnare i lekar för två
Finns inga vinnare, det är bara så
Men om allting skulle falla i moln
Vill jag veta att du visste hur jag kände det då

Är det uppenbart för dig?
Det känns så uppenbart för mig.
För om det innebär att du och jag, aldrig möter morgondan
Vill jag veta om du kände om känslorna var sanna.
Känner du detsamma.. detsamma som mig?
Du kan tolka det hur du vill, och vi kan fortsätta stå still
Vi kan låtsas som ingenting, men vi ljuger för oss själva nu
VIll inte vänta mer.. kan inte vänta mer




Kommentarer
Tras

Yes this song is written for and about me and you that`s for sure!

Tala ut med dej!? Ja det vill jag!Men vill du?

2011-06-10 01:27:54

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0