If this is the way it ends, this is the way its meant to be

Chillar ensam i Bastufläsk idag. Tävlingen idag gick helt fantastiskt. Charmprinsen gick som en gud idag.
Vi hade vunnit om inte båda (!!) klockorna stannat så vi gick i mål liite för fort..
Det kastade oss ner till en 3e plats. men vi var iaf snabbast bland hinderna.

Anyway, igår chillade jag lite med pojkarna. de drack öl tills jag och robbin for hem och sov.
Jag lovade honom att han skulle få följa de andra till ume och supa så nu sitter jag här ensam.
De kommer tillbaka till bastu imorgon när någon är nog nykter att köra. typ aldrig alltså.
tyckte lite synd om honom annars om han skulle vänta på mig hela dagen sen vill jag bara sova..
Dessutom ska jag tävla imorgon med.

förövrigt så snurrar allting omkring i min skalle.. och det känns inte så bra.
Jag vill hoppa av.


Tumblr_lo2r8b7l341qmzfdio1_500_large

Kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0