my perfect day

jag önskar verkligen att jag aldrig klev upp i morse
Dagen började förjävligt, av privata anledningar. och jag driver inte om jag säger att jag grät hela förmiddagen.
- var ute och red, orkade inte ta någon sadel men schabraken jag satt på gled omkring mer än smör i en panna
så jag blev tvungen hoppa av 3244234 gånger och försökta kravla mig upp lika många.
- jag satt mig på toan.. självklart var det slut toapapper
- började duscha - slut varmvatten
- jag satt igång tvättmaskinen, hade inga reda BHar så tog på mig en bikini
- tappade bort min snusdosa
- hittade snusdosan - i tvättmaskinen..
- satt mig på toan, och självklart är det fortfarande slut toapapper¨
- Robbin påminde mig om att vi skulle grilla i helgen, jahapp såklart.. jag får nog äta lera.

nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta åt den här dagen längre.

Kommentarer
Tras

Your perfect day was not today maybe not tomorrow either,but I assure you that if you look past that sadness,it´s a perfect day waiting for you.And I hope I´m there and get to share it with you.

2011-04-29 02:06:59
sabina

du glömde den bästa!

- körde bil till mig i morgonrock & tofflor, + bikini.

2011-04-29 09:04:06
URL: http://saabbo.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0